Kunpa minäki taas pääsisin... Sellanen oli päällimmäinen ajatus poistuessani teatterista pe-iltana elokuvan jälkeen. Mun mielestä leffa oli hyvä, sanokoon arvostelijat mitä tahtovat, kuka niitä muutenkaan kuuntelee!;)
Julie oli ihana ja vielä ihanampi oli Adam Goldberg! Vähän hörhö, mutta niinhän se oli jo Frendeissäkin. Useaan otteeseen huomasin jopa hörähtäväni ääneen, mikä ei voi olla elokuvissa huono juttu, eli aikas hauska oli.
Luulen kuitenkin, että jos osaa ranskaa ja tuntee yhtään ranskalaista kulttuuria, niin leffasta saa aivan eri tasolla kiinni kuin jos sitä menee katsomaan amerikkalais-ranskalaisena yhteistyönä tehtynä komediana. Lisäsisältöä siihen toi mulle Julien amerikkalainen poikaystävä joka jossain mielessä, hetkittäin, muistutti mua D:stä. Hyvässä, ei pahassa!

                   944583.jpg
Kuvassa ihana Julie elokuvaäitinsä ja crazy eyes -kissansa kanssa. Menkää siis kaikki kattomaan jos tykkäätte myös 'pienemmistä' elokuvista kuten minä!
                                              * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Viikonloppu on taas melkein ohi, mutta onneksi saatiin kaikenlaista aikaseksi. Kuten esimerkiksi minä kävin Järvenpäässä mutkan junalla hakemassa täydennystä lautasvalikoimaani kun löysin tytön jolla oli myydä Teeman 19 cm valkosia lautasia mun mustien kaveriksi:D
D:lle löydettiin Stockalta 2 uudet farkut, illalla siivottiin vaatekaapit ja UFFin laatikkoon on aimo kasa tavaraa vietävänä; suurin osa D:n komerosta. Multa liikenis jollekin 29/34 lähes käyttämättömät Wranglerit jos ketään kamua kiinnostaa, voidaan sovitella niitä vaikka sitten ku taas nähhään:) Ne on mulla niin pitkät...ja pikkasen vyötäröstä isot. Tulee noita vikaostoksia meille parhaimmilleki;)

Nyt leffailtaa vielä ennen Amazing Racea, ja edelliseen postaukseen viitatakseni, niin ei olla jädeen sorruttu koko viikonloppuna! Voidaan siis sohvailtaa viettäessä nauttia vähän sitäkin...