Sain ihan ihkaoman kitaran toissa päivänä. Nyt on sitten millä rokata :D Tietty mun pitää selvittää ainaki tuo medium-taso ennen ku tässä mitään jumalattaria ollaan, mutta easyllä olin aika kuningatar! Ja tuunattiin sitten samana iltana kitaramme D:n kanssa niiden mukana tulleilla tarroilla; pitäähän meidän erottaa kitaramme toisistaan!

1330519.jpg

Tarrat on kyllä vaan tilapäinen ratkaisu, sitten kun osuu silmiin sopiva etulevy minkä voi vaihtaa tuon mustan tilalle niin semmosen hankin :) Vaikka toisaalta aika turhaahan sellainen rahanmeno on, mutta katellaan sitten kun tuo hetki koittaa. Jos koittaa.

Pittää vaan harjotella ja harjotella... Ja josko saisin vihdoinkin parin kuukauden odotuksen jälkeen proffalta jonkinlaista palautetta gradusta niin sais sen pois päiväjärjestyksestä, jolloin jäis paljo enempi aikaa pelata Xboxia ja kaikkee muutaki kivaa. Muttaku ei kuulu mun maileihin vastauksia, ei millään. Huomenna pitää taas laittaa muistutusta sille mun ja mun ekan version olemassaolosta...