Eilen tuli täyteen kolme vuotta siitä kun tavattiin maaliskuisena lauantai-iltana D:n kanssa JFK:n kentällä.

1367586.jpg

*Tyhmä valkonen rantu jäi tohon kuvaan vaikka kuinka koitin editoida.... ei oikein mun troubleshooting tuossa kohtaa onnistunu...Vaikka työssänikin tuota kuvankäsittelya joudun välillä tekemään niin silti ei aina osaa :(

Juhlistettiin asiaa itse juhlapäivänä kuvan ihanaisilla donitseilla ja hyvän ystäväni meille antamalla vaniljakahvilla. Hyvä ystäväni oli myös itse nauttimassa kahvipöydän antimista meillä eilen illalla. Ihana oli nähdä pitkästä aikaa kun kaveri oli tullut Oulusta asti meitä moikkaamaan!

Isommin ja paremmalla ajalla vietetään juhlapäivää tulevana lauantaina, kun minä meinaan lahjaksi viedä D:n treffeille; illalliselle ja elokuviin :) Olin aatellu kreikkalaista ravintolaa ja No Country for Old Men -leffaa, miltäs kuulostaa ;)? D yllätti mut lahjallaan jo eilen; soitti iltapäivällä ja tiedusteli josko mulla on jo menoa lauantaipäivälle ja ilmoitti sitten että mulle on varattu kampaaja- ja manikyyriaika Velvetistä kello 12. Kääk! mitä mää teen mun tukalle?! Hinnasta ei kuulemma tartte huolehtia; it's all been taken care of, joten pitäsköhän sitä tehä jotain tosi spesiaalia? Varmaan kuitenkin ihan perus väri-leikkaus -yhdistelmä, mutta mikä väri ja minkälainen leikkaus, therein lies the problem.

Nyt pitää sitten loppuviikko puntaroida asiaa mielessään ja koittaa saada aikaan jonkinlainen käsitys ainakin siitä mitä en missään nimessä halua. Ennen olin usein avoin kaikille kampaajan ehdotuksille, mutta nyt viime vuosina kun oon käyny monilla eri kampaajilla, niin oon tullu hiukka varovaisemmaksi tuon suhteen. On ollu joitain tosi huonojakin kokemuksia, joten ihan sokkona siihen tuoliin ei uskalla istahtaa. Duussin uuden tukan innoittamana ois kiva tehdä jotain suht erilaista, mutta taidan kuitenkin haluta jatkaa aika vaaleatukkaisena. Pitänee kysyä kampaaja-ammattilaisen mielipidettä; väriasioissa oon kuitenki aika ennakkoluuloton. Nim. ex-punapää, ex-brunetti, nykyblondi. Mutta onpahan ainakin tukka hyvin sitten illan treffejä varten :D