Duussi antoi minulle tämän hienon merkin ystävyyden kunniaksi. Kiitos pupu! Aika hieno homma, ottaen huomioon miten uusi tässä plokkailussa oon...

                                                          817894.jpg

En tunne vielä oikein ketään blogistaniassa, enkä varsinkaan sellaisia joille ei tätä hienoa merkkiä vielä ole, joten en nimeä tässä ketään. Mutta varaan oikeuden antaa merkin jollekin myöhemmin syksyllä:)

Niin, ja uutisia kotoa: D pääsi eilen kotiin! Nyt meitä on täällä sitten minä, D ja sen vanhemmat. Tilaa ei liikaa ole, ja lämpötila on aikas korkea kun ulkonakin on hellettä, mutta sopu sijaa antaa. Ja nyt ei tartte huolehtia siitä että D on yksin kotona ku mää oon töissä, joten kaikki on parhain päin. Ja viime yönä D nukkui kuulemma parhaiten kahteen viikkon, mikä on hienoa. Minä taasen nukuin huonoiten naismuistiin kun nukuin sellasta koiranunta että heräsin pienimpäänkin kahinaan ja rasahdukseen. Heti piti tarkistaa onko D kunnossa. Sitä se huoli rakkaasta teettää... Kunpa vaan jaksasin olla huomenna töissä:)
Mutta nyt "pitää" mennä seurustelemaan, taidetaan pelata erä korttia ennen iltatoimia:)