Olen viime aikoina nähnyt kamalan paljon unia. Tai siis herännyt monena aamuna niin, että muistan tismalleen mitä unessa tapahtu. Viime yö ei ollu tässä suhteessa poikkeus. Hassua unessa oli vaihteeksi sen todenmukaisuus, kun usein unissa ollaan ihan eri sfääreissä ku oikeessa elämässä.

Unen siivittämänä käytin täällä töissä hetken etsiskellessäni sopivaa YouTube-pätkää tähän kirjotukseen ja siinä samalla tuli jotenkin huomattavasti piristettyä väsynyttä tiistaiaamua. Unessa olin taas takasin töissä Disneyllä ja taas ekaa päivää. Kauhea härdelli ja asunnoksi oli annettu oma punkka isossa salissa joka piti jakaa kahdenkymmenen muun työntekijän kanssa, jaiks. Kaiken kukkuraksi paperisotkujen selvittelyyn meni niin paljon aikaa, että olin myöhässä jo ekana päivänä :( Havahduin sitten unesta tuohon myöhässäolemisen tunteeseen ennen kuin herätyskello oli edes soinu. Yksi harmitus unesta jäi: en tiedä missä olin tuolla kertaa töissä. Sen ainoan oikean kerran kun olin Disneyland Resort Parisissa töissä sain kaupata kamaa Geppetton myymälässä Fantasylandissa; ai sitä ihanaa työasua! :D

Jostain syystä on tullu hoilotettua jo pari viikkoa tuolloin 2004 tutuksi tullutta paraatibiisiä, mutta aina vaan yhtä ja samaa kohtaa kun ei meinaa enää muistaa miten se oikein menikään... Nyt sen taas muistaa kun katto tuon alla olevan klipin :) Toiveissa on päästä puistoon ekaa kertaa oikeaksi asiakkaaksi vielä tämän vuoden puolella, fingers crossed!

Kattokaa ja kuunnelkaa, siitä tulee hyvä mieli!